შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ კომპანია ვირტუალურ ოფისში?

მეწარმეებს შორის საერთო კითხვაა, შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ კომპანია ვირტუალურ ოფისში. ამ ამბებზე ხშირად წაიკითხავთ ნიდერლანდების საფოსტო მისამართის უცხოური კომპანიების შესახებ. ეგრეთ წოდებულ PO ბოქსების კომპანიებს აქვთ მისი უპირატესობები. მეწარმეების უმრავლესობამ იცის, რომ ეს შესაძლებლობა არსებობს, მაგრამ ის, თუ როგორ მართავთ მას და რომელი მოთხოვნები უნდა აკმაყოფილებდეს, ბევრისთვის ჯერ კიდევ გაუგებარია. ეს ყველაფერი რეგისტრაციით იწყება სავაჭრო პალატაში. თქვენი ბიზნესის დარეგისტრირება შესაძლებელია, თუ უცხოეთშიც ცხოვრობთ. ამასთან, მთავარია მოთხოვნა: თქვენს კომპანიას უნდა ჰქონდეს ჰოლანდიური ვიზიტის მისამართი, ან თქვენი კომპანიის საქმიანობა უნდა ჩატარდეს ნიდერლანდებში.

შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ-კომპანია-ვირტუალურ-ოფისში-მისამართი

იურიდიული მოთხოვნების ვებ – მაღაზია

როგორც ვებ-მაღაზიის მფლობელი, თქვენ გაქვთ სამართლებრივი ვალდებულებები მომხმარებლის მიმართ. სავალდებულოა დაბრუნების პოლიტიკის ქონა, თქვენ უნდა გქონდეთ მომხმარებელთა მოთხოვნების მიღება, თქვენ აგებთ პასუხს გარანტიით და თქვენ უნდა შემოგთავაზოთ მინიმუმ ერთი გადახდის შემდეგ ვარიანტი. სამომხმარებლო შესყიდვის შემთხვევაში, ასევე მოთხოვნაა, რომ მომხმარებელმა წინასწარ არ უნდა გადაიხადოს შენაძენის თანხის 50% -ზე მეტი. რა თქმა უნდა, დასაშვებია, თუკი მომხმარებელი ამას ნებაყოფლობით გააკეთებს, სრული გადახდა მოახდინოს, მაგრამ (ვებ) საცალო ვაჭრობის უფლება არ ავალდებულებს მას. ეს მოთხოვნა ვრცელდება მხოლოდ პროდუქტების შეძენისას, მომსახურებისთვის, საჭიროა სრული წინასწარი გადახდა.

ახსენეთ მისამართი სავალდებულო?

საკონტაქტო ინფორმაციის ადგილმდებარეობა აშკარად და ლოგიკურად უნდა მოიძებნოს ვებ – მაღაზიაში. ამის მიზეზი არის ის, რომ მომხმარებელს უფლება აქვს იცოდეს ვისთან არის ბიზნესი. ეს მოთხოვნა მხარს უჭერს კანონით და, შესაბამისად, სავალდებულოა ყველა ვებ – მაღაზიისთვის.

საკონტაქტო ინფორმაცია სამი ნაწილისგან შედგება:

  • კომპანიის ვინაობა
  • კომპანიის საკონტაქტო ინფორმაცია
  • კომპანიის გეოგრაფიული მისამართი.

კომპანიის ვინაობა ნიშნავს კომპანიის სარეგისტრაციო მონაცემებს, როგორიცაა სავაჭრო პალატის ნომერი, დღგ-ს ნომერი და კომპანიის სახელი. საკონტაქტო ინფორმაცია არის მონაცემები, რომელთა საშუალებითაც მომხმარებლებს შეუძლიათ ვებ – მაღაზიასთან დაკავშირება. გეოგრაფიული მისამართი ეწოდება მისამართს, საიდანაც კომპანია ახორციელებს თავის საქმიანობას. გეოგრაფიული მისამართი უნდა იყოს მისასალმებელი მისამართი და არ შეიძლება იყოს PO Box მისამართი. ბევრ მცირე ვებ – მაღაზიაში არის თუ არა საკონტაქტო მისამართი იგივე, რაც გეოგრაფიული მისამართი. შეიძლება გაუჭირდეს საკონტაქტო ინფორმაციის მიწოდებასთან დაკავშირებული მოთხოვნის შესრულება. ქვემოთ შეგიძლიათ წაიკითხოთ მეტი იმის შესახებ, თუ როგორ შეგიძლიათ კვლავ აკმაყოფილებდეთ ამ მოთხოვნას.

ვირტუალური მისამართი

თუ არ გინდათ ან ვერ შეძლებთ თქვენს ვებ-მაღაზიაში მისასალმებელი მისამართის მიცემას, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ვირტუალური ოფისის მისამართი. ამ მისამართის მართვა ასევე შეუძლია იმ ორგანიზაციას, რომელსაც უხდით ქირას. ამ ტიპის ორგანიზაციებს ასევე აქვთ სხვადასხვა მომსახურება, როგორიცაა საფოსტო გზავნილების თვალთვალი და გადაგზავნა. ჰოლანდიური მისამართის ქონა კარგია თქვენი ვებ-მაღაზიის ვიზიტორების ნდობისთვის.

ვისთვის?

შეიძლება დაგჭირდეთ ვირტუალური ოფისის მისამართი რამდენიმე მიზეზის გამო. ვირტუალური ოფისის მისამართი ძირითადად:

  • ადამიანები, რომლებიც მუშაობენ სახლში; რომელთაც სურთ ცალკეული ბიზნესი და პირადი ცხოვრება შეინარჩუნონ.
  • ის ადამიანები, რომლებიც საქმიანობენ საზღვარგარეთ, მაგრამ ასევე ცდილობენ ნიდერლანდების ოფისის შენარჩუნებას;
  • საწარმოები არიან ნიდერლანდებით, რომელთაც სურთ ვირტუალური ოფისი ჰქონდეთ.

გარკვეული პირობებით, ვირტუალური მისამართი შეიძლება დარეგისტრირდეს სავაჭრო პალატაში.

რეგისტრაცია სავაჭრო პალატაში

განაცხადის პროცესში რეგისტრირდება თქვენი კომპანიის ერთი ან რამდენიმე ფილიალი. ამ პროცესში რეგისტრირდება როგორც საფოსტო მისამართი, ასევე ვიზიტის მისამართი. ვიზიტის მისამართი მოქმედებს მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ შეგიძლიათ დაამტკიცოთ, რომ თქვენი ფილიალი მდებარეობს. ამის გადამოწმება შესაძლებელია ქირავნობის ხელშეკრულების საშუალებით. ეს ასევე ეხება იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი კომპანია მდებარეობს ბიზნეს ცენტრში. თუ ქირავნობის ხელშეკრულება აჩვენებს, რომ თქვენ მუდმივად ქირაობთ ოფისს (ადგილს), შეგიძლიათ დაარეგისტრიროთ ეს, როგორც თქვენი ვიზიტის მისამართი სავაჭრო რეესტრში. მუდმივი ქირავნობის მისამართი არ ნიშნავს რომ ყოველთვის უნდა იყოთ, მაგრამ საჭიროების შემთხვევაში უნდა გქონდეთ მუდმივად ყოფნა. მაგალითად, თუ სამუშაო მაგიდაზე ან ოფისში ქირაობთ კვირაში ორ საათს, საკმარისი არ არის თქვენი კომპანიის რეგისტრაციისთვის საჭირო მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად.

თქვენი კომპანიის დასარეგისტრირებლად, თქვენ უნდა გქონდეთ რამდენიმე დოკუმენტი:

  • სავაჭრო პალატის სარეგისტრაციო ფორმები;
  • გაფორმებული ქირავდება, - შესყიდვა, ან იჯარის ხელშეკრულება ჰოლანდიის ვიზიტის მისამართიდან;
  • პირადობის მოწმობის ლეგალიზებული ასლი (შეგიძლიათ მოაწყოთ ეს ჰოლანდიის საელჩოში ან ნოტარიუსთან);
  • უცხოური მუნიციპალიტეტის მოსახლეობის რეესტრის ორიგინალი ამონაწერი ან ლეგალიზებული ასლი, რომელშიც შენ ცხოვრობ, ან სხვა ოფიციალური ორგანიზაციის სხვა დოკუმენტი, სადაც აღნიშნა შენი საგარეო მისამართი.

სავაჭრო ვირთა პალატის დებულება „ვირტუალურ ოფისთან“ დაკავშირებით

ბოლო წლების განმავლობაში შეამჩნია, რომ ვირტუალური ოფისი იყო ოფისი, სადაც იყო კომპანია, მაგრამ სადაც ფაქტობრივი სამუშაო არ შესრულებულა. რამდენიმე წლის წინ, სავაჭრო პალატამ შეცვალა წესები ვირტუალურ ოფისში. წარსულში ჩვეულებრივ იყო ეგრეთ წოდებული "მოჩვენება" კომპანიების მოლაპარაკებების განსახორციელებლად ვირტუალური ოფისის მისამართი. არალეგალური საქმიანობის თავიდან ასაცილებლად, სავაჭრო პალატა ამოწმებს, აქვთ თუ არა კომპანიებს ვირტუალური ოფისი, რომლებიც ასევე ახორციელებენ თავიანთ საქმიანობას ამ იმავე მისამართიდან. სავაჭრო პალატა უწოდებს ამ მდგრად ბიზნეს პრაქტიკას. ეს არ ნიშნავს იმას, რომ მეწარმეებს, რომლებსაც ვირტუალური ოფისი აქვთ, ასევე უნდა იყვნენ მუდმივად იქ ყოფნა, მაგრამ ეს ნიშნავს, რომ მათ უნდა ჰქონდეთ შესაძლებლობა, რომ საჭიროების შემთხვევაში მუდმივად იყვნენ.

თუ თქვენ გაქვთ რაიმე შეკითხვები ამ ბლოგთან დაკავშირებით, ან თუ გაქვთ სირთულეები სავაჭრო პალატასთან, მიმართეთ იურისტებს Law & More. ჩვენ ვუპასუხებთ თქვენს კითხვებს და საჭიროების შემთხვევაში იურიდიულ დახმარებას მოგაწვდით.

Share