ტელეფონით გაზრდის უსამართლო კომერციული პრაქტიკა

სატელეფონო გაყიდვების საშუალებით უსამართლო კომერციული პრაქტიკა უფრო ხშირად ხდება. ეს არის ჰოლანდიის მომხმარებელთა უფლებების და ბაზრების დასკვნა, დამოუკიდებელი ხელმძღვანელი, რომელიც გამოირჩევა მომხმარებლებისა და ბიზნესისათვის. ხალხს უფრო და უფრო უახლოვდება ტელეფონით ე.წ. შეთავაზებებით ფასდაკლებული კამპანიების, არდადეგების და კონკურსების ჩატარება. ძალიან ხშირად, ეს შეთავაზებები ჩამოყალიბებულია გაურკვეველი ფორმით, რათა საბოლოოდ მომხმარებლებმა იმაზე მეტი გააკეთონ, ვიდრე მოსალოდნელია. ამ სატელეფონო კონტაქტს ხშირად თან ახლავს გადახდის შეგროვების აგრესიული პრაქტიკა. უფრო მეტიც, მათ, ვინც მხოლოდ ინფორმაციის მიღებაზე შეთანხმდნენ, ასევე ექვემდებარება გადახდა. ჰოლანდიის მომხმარებელთა და მარკეტინგის ორგანო ურჩევს ხალხს, ვისაც ტელეფონით ესაუბრებიან ასეთი შეთავაზებებით, დასრულდეს ზარი, უარი თქვან შეთავაზებაზე და ანგარიშის გარეშე გადაიხადონ.

ვრცლად: https://rechtennieuws.nl/56668/acm-toename-oneerlijke-handelspraktijken-via-telefonische-verkoop/

Share