დღესდღეობით, ჰეშთეგი პოპულარული არ არის მხოლოდ Twitter- სა და Instagram- ზე

დღესდღეობით, hashtag არა მხოლოდ პოპულარობით სარგებლობს Twitter- სა და Instagram- ში: ჰეშტაგი უფრო ხშირად გამოიყენება სავაჭრო ნიშნის დასამყარებლად. 2016 წელს, მსოფლიოში მის სავაჭრო ნიშნით სავაჭრო ნიშნის რაოდენობა 64% -ით გაიზარდა. ამის კარგი მაგალითია T-mobile- ის სავაჭრო ნიშანი "#getthanked". და მაინც, სავაჭრო ნიშნის ჰეშტეგის მოთხოვნა ყოველთვის არ არის ადვილი. მაგალითად, ჰეშტაგი პირდაპირ უნდა უკავშირდებოდეს განმცხადებლის პროდუქტს ან მომსახურებას.

19-05-2017

Share