დღესდღეობით, ჰეშთეგი პოპულარული არ არის მხოლოდ Twitter- სა და Instagram- ზე

# მადლობა

დღესდღეობით, hashtag არა მხოლოდ პოპულარობით სარგებლობს Twitter- სა და Instagram- ში: ჰეშტაგი უფრო ხშირად გამოიყენება სავაჭრო ნიშნის დასამყარებლად. 2016 წელს, მსოფლიოში მის სავაჭრო ნიშნით სავაჭრო ნიშნის რაოდენობა 64% -ით გაიზარდა. ამის კარგი მაგალითია T-mobile- ის სავაჭრო ნიშანი "#getthanked". და მაინც, სავაჭრო ნიშნის ჰეშტეგის მოთხოვნა ყოველთვის არ არის ადვილი. მაგალითად, ჰეშტაგი პირდაპირ უნდა უკავშირდებოდეს განმცხადებლის პროდუქტს ან მომსახურებას.

19-05-2017

კონფიდენციალურობის პარამეტრები
ჩვენ ვიყენებთ ქუქი -ფაილებს თქვენი ვებსაიტის გამოყენებისას თქვენი გამოცდილების გასაუმჯობესებლად. თუ თქვენ იყენებთ ჩვენს სერვისებს ბრაუზერის საშუალებით, შეგიძლიათ შეზღუდოთ, დაბლოკოთ ან წაშალოთ ქუქი - ფაილები თქვენი ბრაუზერის პარამეტრების საშუალებით. ჩვენ ასევე ვიყენებთ შინაარსს და სკრიპტებს მესამე მხარისგან, რომლებმაც შეიძლება გამოიყენონ თვალთვალის ტექნოლოგიები. თქვენ შეგიძლიათ სელექციურად მიაწოდოთ თქვენი თანხმობა ქვემოთ, რათა დაუშვათ ასეთი მესამე მხარის ჩაშენება. ჩვენს მიერ გამოყენებული ქუქი - ფაილების, მონაცემების შეგროვებისა და მათი დამუშავების შესახებ სრული ინფორმაციის მისაღებად, გთხოვთ, შეამოწმოთ ჩვენი კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
Law & More B.V.